Met de veel besproken apps voor de klant / bezoeker / publiek is de ervaring op uw evenement te verbeteren. Met het online brengen en houden van de apps geeft dat de mogelijkheid de gebruiker gelijktijdig te informeren.
Daarnaast bestaat er de mogelijkheid om publiekspeilingen en enquêtes uit te voeren, waarbij de resultaten meteen zichtbaar zijn voor het publiek. Dit kan ook via een (mobiele)website.
Een volgende stap in publiekspeilingen is de Emotiepeiler (Powered by Adversitement) Met deze Twitter Emotiepeiler dashboard heeft u realtime sentimentanalyse op Twitter. Aan de hand van een eigen set van topics kunt u een eigen realtime dashboard presenteren. Deze webpagina kunt u publiekelijk beschikbaar stellen maar ook via een LED scherm tijdens het evenement presenteren. Toepassingsgebieden zijn onder andere:
Sociale Engagement
Verbeter de beleving van de bezoekers tijdens het evenement. Wat vinden de bezoekers van het evenement? Wat zijn de reacties op de programmering? Waar is het goed eten?
Sponsor Engagement
Bied sponsoren meer waarde dan alleen een vermelding op het sponsorspandoek. Breng het gevoel van de bezoekers over het merk doeltreffend in kaart. Zeer waardevolle informatie voor iedere marketingmanager.
Risico management
Camera beelden en beveiligingspersoneel kunnen niet alles zien. Maar met een sociale “thermometer” meet je de temperatuur van het publiek. Waar neemt de drukte toe? Ontstaan er misschien zelfs irritaties? Zijn er verstoringen buiten uw zichtveld? Door hun berichten te analyseren, worden uw bezoekers een relevante informatiebron.